Tacksamhet

Jag är tacksam för att jag har det så bra som jag har det.
Jag är tacksam för att jag har en sån underbar och stor familj.
Jag är tacksam för de helt fantastiska människor jag får kalla vänner.
Jag är tacksam för att jag får leva och göra det jag vill.
Jag är tacksam för att ha en fullt fungerande kropp.

Jag är tacksam för livet.
 
Saker har sin tid. Livet är inte alltid rättvist. Alla drabbas utav tråkigheter, upp- och nedgångar och det är något som hör till. Oavsett vem man är eller vad man gör så kan man inte komma undan det.
Det gör inte de något lättare alls, men det är en del i det stora vackra liv vi fått möjligheten att delta i.
 
Lauri, du har blivit en del av de vackra stjärnor som kommer lysa upp våra framtida nätter... Vila i frid kära morbror!

Olet muuttunut yhdeksi taivaan tuhansista kauniista tähdistä jotka tulevat valaisemaan öitämme... Lepää rauhassa rakas setä!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: