Sommarens topp 5

Hösten börjar snart ge vika för vintern, nätterna är kalla och på morgonen är graderna kring -5. Luften är fräsch och krispig. Ren. Jag andas in och reflekterar över sommaren som varit.
 
Det har varit en fantastisk sommar på alla sätt och vis. Värmen, människorna, cyklingen, löpningen, allt bad. Ja listan kan göras lång. Men jag tänkte dela med mig utav mina topp 5 denna sommar. 
 
Utan någon speciell ordning.
 
1. Baden i Handölsforsen. Klippor att hoppa ifrån, mäktiga vattenfall, små naturliga rutschkanor, mini pooler och fantastiskt klart och rent vatten. Storulvåns bästa badplats? Jajjemen.
 
2. Cyklingen i trakten. Helt galet rolig. Tycker man om att cykla stig och i öppen vacker miljö så är området kring Storulvån riktigt bra.
 
3. Mina fantastiska kollegor. Hur skulle sommaren bli utan Jämtlandsfjällens bästa personal?

Bild tagen från Storulvåns Facebook! Lajka!!
 
3. Att bara kunna dra ut och vara. Inte fundera, utan bara vara.
 
4. Eftermiddagen då jag, Erik, Alva och Molly knatade upp på Getryggen för att sova under stjärnorna. Stort plus att vi fick norrsken också!
 
 
 
5. Att jag fått spendera sommaren på Storulvåns Fjällstation. Utan det hade jag inte haft de fyra sakerna ja nämnde. Väldigt tacksam för att ha spenderat bästa sommaren hitills där!
 

Kommentera här: